Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Пересування великогабаритних деталей

Для випробування черпакового приводу командир або його помічник до пуску повинні особисто переконатися у відсутності людей у ґрунтовому колодязі. На землесосних снарядах особлива увага приділяється при роботі з рефулерними пристроями. У процесі випробувань снаряда перед оглядом робочого колеса й меж лопатевого простору через люки на корпусі рефулерного насоса, а також підшипників вала механічного розпушувача головний двигун рефулерного насоса повинен бути зупинений.

На парових машинах, що приводять у дію насос, закривають головний стопорний вентиль і відкривають продувні крани циліндрів. При цьому на пускові пристрої приводних двигунів установлюють аншлаг: "Не пускати". При необхідності заміни на землесосних снарядах усмоктувального пристрою цю операцію виконують за допомогою носового вантажного або плавучого крана.

Перехід із землесоса на плавучий грунтопровод дозволяється тільки по трапах, обладнаним поручнями. Не можна допускати до очищення сосуна людей без рятувальних ременів і установки закріпленого трапа з поручнями. Випадки травматизму на земснарядах бувають через порушення правил виконання вантажних операцій при демонтажних і монтажних роботах. При застропке вантаж необхідно обхопити тросами так, щоб останні не скручувалися й не мали вузлів.

Трос уважається непридатним для вантажних операцій, якщо число ушкоджених дротів перевищує 10% від загальної кількості наявних ЕО всіх пасмах у будь-якому місці на довжині 10 діаметрів. При застропке важких деталей або вузлів з гострими кутами, щоб не ушкодити троси, на кути варто встановлювати дерев'яні прокладки. Кути нахилу стропів до вертикальної площини повинні бути гострими. Застропку великогабаритних вантажів краще робити парними стропами й ураховувати центр ваги конструкції. При ремонтних і монтажних роботах робочі місця повинні бути добре освітлені.

У процесі здавальних випробувань земснарядів, якщо необхідно повторний ремонт окремих механізмів, на всіх рукоятках приводних і ручних вимикачів струму, роз'єднувальних пускачах різного типу, за допомогою яких подається струм на механізм, вивішують аншлаг, що забороняє включати струм. При ремонті електроустаткування земснарядів потрібно дотримувати Правил техніки безпеки при експлуатації й ремонті електроустаткування судів річкового флоту

Особливості ремонту швидкісних судів: Ремонт корпусів судів з алюмінієвих сплавів. Алюмінієві сплави як конструкційні матеріали застосовують для будівлі корпусів судів на підводних крилах, що дозволяє знизити вагу корпуса в порівнянні зі сталевими корпусами на 30-50%.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009