Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Необхідність видалення ізоляції

Між деталями, обтиснутими під клепку, не повинне бути зазору на відстані, рівному 1,5 діаметра заклепки від її осі. В інших місцях зазор не повинен перевищувати 0,1 мм. У процесі клепки складальні болти варто знімати послідовно, у міру постановки заклепок по обох сторони болта. Завершивши клепку, ґрунтують замикаючі голівки й офарблюють відновлений набір. Заміна зношеного обшивання або усунення різних пробоїн і проламів пов'язані з установкою накладок або окремих аркушів на прямих або криволінійних ділянках корпуса.

Ушкоджена ділянка обшивання звільняють від ізоляції й декоративного обшивання для підготовки до заміни аркуша або установки накладок. Після видалення заклепок, що з'єднують змінюваний аркуш із набором і суміжними аркушами, очищають набір і крайки суміжних аркушів обшивання. Заготовлюють новий аркуш" у цеху, користуючись тим же встаткуванням, що застосовують для обробки сталевих аркушів. При цьому верстати й різальний інструмент повинні бути очищені від сталевих обрізків, стружок і підмножини

Перед обробкою аркушів з алюмінієвих сплавів з їхньої поверхні необхідно дерев'яними або пластмасовими шкребками видалити обгортковий папір, який з метою запобігання вони були покриті, і змити гарячою водою змащення, що консервує. При відсутності гарячої води для расконсервации можна використовувати дрантя, змочену в уайт-спіриті, ацетоні або бензині. З огляду на, що алюмінієві сплави не стають тендітними від низьких температур, при необхідності можна їх обробляти поза цехом.

При обробці матеріалу з алюмінієвих сплавів необхідно вживати заходів обережності проти ушкодження тонкого шару, що плакує ( до 1,5% від товщини аркуша), що складає із чистого алюмінію й службовця для захисту основного металу від корозії. Тому для їхньої обробки краще використовувати дерев'яні столи, а при переміщенні застосовувати оснащення, покриту гумою або деревом.

Після обробки аркуша в цеху його підганяють по місцю установки до набору й обшивання корпуса й просвердлюють у ньому частина отворів для установки складальних (технологічних) болтів. По старих отворах набору й прилягаючих аркушів висвердлюють всі отвори в новому аркуші. Потім аркуш знімають, обрізають його під розмір, зенкують отвору під клепку, зачищають від стружки й можливих забруднень, протирають уайт-спіритом або іншим розчинником, оксидують і ґрунтують його й всі отвори в ньому.

На ділянках заміни аркушів, де необхідні водонепроникність і герметичність, між сполучаються местами, що, ставлять ізолюючі прокладки з тиоколовой стрічки й тиоколовой замазки, або тканини , просоченої ґрунтами АЛГ або цинковим білилом. Ширина прокладок повинна бути на 30 мм більше ширини шва, що склеюється.

Підготовлений аркуш із ізолюючими прокладками встановлюють на місце й кріплять складальними болтами для виконання клепки. Отвору в прокладках перед установкою заклепок проколюють пробійником або полірованим шилом, діаметр яких повинен бути на 0,2-0,3 мм менше діаметри отвору. Процес холодної клепки нічим не відрізняється від викладеної вище технології відновлення заклепувальних швів. Закінчивши клепку, кінці прокладок обрізають.

Після перевірки непроникності швів знову встановлений аркуш офарблюють такою ж фарбою, що й корпус судна. Технологічні процеси установки накладок на пробоїнах і заміни окремих аркушів обшивання ідентичні. Вм'ятини обшивання корпуса усувають виправленням у холодному стані за допомогою дерев'яної або гумової киянки. Якщо так усунути неможливо, то допускається погнуту частину аркуша нагріти газовим пальником до температури не вище 250° С.

Контролювати температуру нагрівання можна термічно чутливими олівцями. Залишкова деформація після виправлення не повинна перевищувати 3 мм між двома поздовжніми балками твердості. Усувати деформацію набору можна тими ж методами, що й обшивання корпуса. Залишкова деформація після виправлення набору не повинна перевищувати: при вимірі перпендикулярності набору -3 мм; при вимірі волнистости набору - 1 мм на 0,5 мдлины.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009