Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Необхідність видалення ізоляції
Для підвищення статичної й усталостной міцності контактне зварювання виконують по клейовому з'єднанню. У процесі експлуатації корпуса судів на підводних крилах зношуються й деформуються. Основним видом природного зношування є корозія обшивання, що з'являється в місцях ушкодження захисного покриття.

Різні деформації: пробоїни й тріщини, що з'явилися в результаті ударів корпуси при зустрічі із плаваючими предметами, при швартуванні, при посадці на мілину, а також у результаті неправильної посадки на кильблоки при постановці судна на ремонт. Деформація обшивання може привести до водотечности корпуса через порушення заклепувальних швів.

Для відновлення заклепувальних швів необхідно видалити ізоляцію або декоративне обшивання в районі водотечности й потім випробувати непроникність швів за допомогою стисненого повітря й мильної піни. Виявлені дефектні заклепки висвердлюють, а отвору розгортають і зенкують під діаметр нової заклепки із припуском 0,1-0,2 мм. По закінченні свердління й зенкования видаляють стружку й заусенцы, місця з'єднання шва й заклепок перед їхньою установкою знежирюють уайт-спіритом і покривають ґрунтом ВЛ-02, АЛГ-1 або АЛГ-5.

Клепку роблять у холодному стані пневматичним молотком або вручну заклепками з алюмінієвих сплавів. Залежно від того, до якої голівки (зловмисникові або замикаючої) прикладене зусилля, розрізняють прямій або зворотний спосіб клепки. При прямому способі удари бойком молотка наносять по замикаючій голівці, при зворотному-по зловмиснику. При утрудненні клепки із внутрішньої сторони корпуса застосовують зворотний спосіб клепки, при цьому замикаючу голівку осаджують за допомогою спеціальної підтримки.

Після завершення клепки знову роблять контрольні випробування непроникний мости швів, а потім замикаючої голівки покривають складом, що оксидує, за допомогою кисті. При товщині обшивання більше 3 мм всі відновлені шви в підводній частині корпуса повинні бути підкарбовані й ущільнені клеєм Б-10. На особливо відповідальних швах роблять додаткову герметизацію голівок заклепок карбуванням і клеєм. Відновлена ділянка шва ґрунтують і офарблюють тієї ж? фарбою, що й корпус судна.

З появою тріщин в обшиванні необхідно визначити їхньої границі й засвердлити кінці на всю товщину аркуша, щоб попередити їхнє подальше поширення. При наявності тріщин, розташованих від крайки аркуша до заклепувального отвору, а також між заклепувальними отворами, свердлити отвору не треба. Якщо конструкція корпуса зварена, необхідно обробити крайки тріщин під зварювання.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

Признаки цивилизации;Решенческое кольцо

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009