Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Призначення судноремонтних цехів

Судноремонтні заводи мають повні комплекси механічних, корпусних і деревообробних цехів, а також суднопіднімальне спорудження й акваторію для відстою флоту. СРЗ призначені для виконання капітального й середнього ремонту, модернизационных, аварійних і навігаційних робіт із флоту, для виробництва змінних і запасних частин і вузлів, поставля_ не іншими підприємствами.

На великих СРЗ виконують централізований Машино ремонт і для вирівнювання завантаження літнього періоду дрібносерійне суднобудування. Судноремонтні майстерні мають невеликі ділянки для виконання корпусних, механоскладальних і деревообробних робіт; як правило, вони не мають у своєму розпорядженні суднопіднімальні спорудження й забезпечують лише часткове оголення корпуса судна.

Основний вид завантаження майстерень - середній ремонт несамохідного флоту, що не вимагає слипования, поточний ремонт самохідного й несамохідного флоту, навігаційний і дрібний аварійний ремонти, а також виготовлення окремих змінних і запасних деталей і вузлів для несерійних судів. Судноремонтні майстерні можуть бути стаціонарними й плавучими, які, у свою чергу, ділять на постійно діючі й працюючі лише в навігаційний період

Судноремонтний^-судноремонтні-суднобудівельно-судноремонтні заводи: мають у своєму розпорядженні повний комплекс обладнаних цехів і споруджень, необхідних для виконання всіх видів ремонту флоту, а корпусний і механоскладальний цехи мають резерв потужності для виконання програми по суднобудуванню, що сприяє вирівнюванню завантаження заводу в літній і зимовий періоди року. На окремих ССРЗ є машиноремонтні й машинобудівні цехи.

Судоремонтн про-м еханические заводи також мають у своєму розпорядженні комплекс обладнаних цехів і споруджень для виконання всіх видів ремонту флоту й додатково мають спеціалізовані цехи централізованого ремонту двигунів, виготовлення механізмів, змінних і запасних частин великими серіями. Структура судноремонтного підприємства залежить від спеціалізації, обсягу виробництва й кооперування з іншими підприємствами.

До складу судноремонтного підприємства входять територія, акваторія із причальною лінією, суднопіднімальні пристрої, заготівельні, обробні й допоміжні цехи, енергетичне, технічне-санітарно-технічне й складське господарство, внутрішньозаводський транспорт і будинки адміністративного й загальнозаводського призначення. До заготівельних цехів ставляться: ливарний цех з відділеннями сталевого, чавунного й кольорового лиття, ковальський, лісопильний і модельний цехи, а також лесо-сушило.

Великі заготівельні цехи будуються тільки на базових підприємствах кожного річкового басейну або групи басейнів і призначені для забезпечення судноремонтних підприємств литтям (у порядку кооперування) великими ковальськими куваннями й пиломатеріалами. Для забезпечення потреб судноремонту в дрібних куваннях і ділових речах у складі всіх ремонтних підприємств можуть бути дрібні ковальські цехи або ділянки, обладнані молотами з вагою падаючих частин не більше 750 кгс.

У комплекс обробних цехів судноремонтного підприємства входять: корпусний цех з корпусо-заготівельним, складально-зварювальним і трубопровідним відділеннями; група механічних цехів (механічний, монтажний^-монтажний-слюсарно-монтажний, централізованого Машино ремонту, мідницький, електроремонтний, термічний і ін.).
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

акриловые Краска белая, cp77 акриловая эмаль купить дёшево.

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009