Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Призначення судноремонтних цехів

Судноремонтні заводи мають повні комплекси механічних, корпусних і деревообробних цехів, а також суднопіднімальне спорудження й акваторію для відстою флоту. СРЗ призначені для виконання капітального й середнього ремонту, модернизационных, аварійних і навігаційних робіт із флоту, для виробництва змінних і запасних частин і вузлів, поставля_ не іншими підприємствами.

На великих СРЗ виконують централізований Машино ремонт і для вирівнювання завантаження літнього періоду дрібносерійне суднобудування. Судноремонтні майстерні мають невеликі ділянки для виконання корпусних, механоскладальних і деревообробних робіт; як правило, вони не мають у своєму розпорядженні суднопіднімальні спорудження й забезпечують лише часткове оголення корпуса судна.

Основний вид завантаження майстерень - середній ремонт несамохідного флоту, що не вимагає слипования, поточний ремонт самохідного й несамохідного флоту, навігаційний і дрібний аварійний ремонти, а також виготовлення окремих змінних і запасних деталей і вузлів для несерійних судів. Судноремонтні майстерні можуть бути стаціонарними й плавучими, які, у свою чергу, ділять на постійно діючі й працюючі лише в навігаційний період

Судноремонтний^-судноремонтні-суднобудівельно-судноремонтні заводи: мають у своєму розпорядженні повний комплекс обладнаних цехів і споруджень, необхідних для виконання всіх видів ремонту флоту, а корпусний і механоскладальний цехи мають резерв потужності для виконання програми по суднобудуванню, що сприяє вирівнюванню завантаження заводу в літній і зимовий періоди року. На окремих ССРЗ є машиноремонтні й машинобудівні цехи.

Судоремонтн про-м еханические заводи також мають у своєму розпорядженні комплекс обладнаних цехів і споруджень для виконання всіх видів ремонту флоту й додатково мають спеціалізовані цехи централізованого ремонту двигунів, виготовлення механізмів, змінних і запасних частин великими серіями. Структура судноремонтного підприємства залежить від спеціалізації, обсягу виробництва й кооперування з іншими підприємствами.

До складу судноремонтного підприємства входять територія, акваторія із причальною лінією, суднопіднімальні пристрої, заготівельні, обробні й допоміжні цехи, енергетичне, технічне-санітарно-технічне й складське господарство, внутрішньозаводський транспорт і будинки адміністративного й загальнозаводського призначення. До заготівельних цехів ставляться: ливарний цех з відділеннями сталевого, чавунного й кольорового лиття, ковальський, лісопильний і модельний цехи, а також лесо-сушило.

Великі заготівельні цехи будуються тільки на базових підприємствах кожного річкового басейну або групи басейнів і призначені для забезпечення судноремонтних підприємств литтям (у порядку кооперування) великими ковальськими куваннями й пиломатеріалами. Для забезпечення потреб судноремонту в дрібних куваннях і ділових речах у складі всіх ремонтних підприємств можуть бути дрібні ковальські цехи або ділянки, обладнані молотами з вагою падаючих частин не більше 750 кгс.

У комплекс обробних цехів судноремонтного підприємства входять: корпусний цех з корпусо-заготівельним, складально-зварювальним і трубопровідним відділеннями; група механічних цехів (механічний, монтажний^-монтажний-слюсарно-монтажний, централізованого Машино ремонту, мідницький, електроремонтний, термічний і ін.).
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009