Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Запобіжного заходу

Остаточно перевіряють відремонтований якірний пристрій на швартовних і ходових випробуваннях судна
Ремонт швартовного пристрою. Його складовими частинами є: кнехти, швартови, киповые планки, клюзи, швартовні механізми й тросові в'юшки. Кнехти являють собою металеві тумби, міцно укріплені на палубі судна й призначені для закріплення швартовів.

По способі виготовлення кнехти бувають зварені й литі. Палубний настил у місцях установки кнехтів звичайно має підкріплення. Основними дефектами кнехтів є зношування тумб внаслідок тертя каната, корозійні руйнування в місцях кріплення кнехтів, тріщини у зварених швах. Кнехти, що мають зношування більше 25% первісної товщини стінки, підлягають заміні або відновленню їхніх розмірів.

Всі тріщини повинні бути усунуті, отвору для кріплення кнехта, що мають зношування більше 2 мм, заплавляют електрозварюванням і свердлять знову. Киповые планки в результаті експлуатації мають износы роульсов, тріщини, корозійні руйнування, вигин штирів. При зношуванні планок більше 25% товщини останні заміняють або відновлюють до первісних розмірів

Зруйновані крайки роульсов відновлюють наплавленням з наступною механічною обробкою. Втулки роульсов при зношуванні більше 2 мм на сторону заміняють. Погнуті штирі виправляють або заміняють новими. Швартовні клюзи при виробленні більше 20% первісної товщини відновлюють наплавленням.

Зізнається економічно недоцільним ремонт чавунних деталей швартовних пристроїв, тому що холодне зварювання чавуну не забезпечує достатньої міцності, а вартість ремонту порівняно висока. Тому при значному зношуванні або поломках чавунні кнехти, киповые планки й швартовні клюзи заміняють новими. При установці кнехтів на фундаменти останні звичайно кріплять до палуби на зварюванні, а кнехти-до фундаментів болтами. Ремонт буксирного пристрою.

Буксирний пристрій складається з наступних основних частин: лебідок, гака, буксирних арок, клюзів, троса, бітенгів, кнехтів. При огляді перед ремонтом, визначають износы й ушкодження окремих деталей і придатність їх до подальшої експлуатації.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009