Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Запобіжного заходу

Основні види зношування якірних пристроїв: механічний і корозійний износы якірних ланцюгів, палубних і бортових клюзів, осей і гнізд якорів, стопорів, жвака-галсів і т. п.; усталостный зношування ланок якірних ланцюгів, що знижує механічну міцність їхнього матеріалу; деформація деталей стопорів, якорів, клюзів і інших деталей. Середній ремонт для якірних пристроїв установлений через кожні 5-6 років у цехах судноремонтних заводів

Дефектацию ланцюгів здійснюють після витягу їх з ланцюгових ящиків, очищення від бруду, іржі й фарби. При огляді особливу увагу приділяють місцям зварювання ланок, міцності кріплення розпірок у ланках, ступені зношування кожної ланки, наявності тріщин, стану вертлюгів, сполучних скоб і ін.

Норми граничних износов якірних ланцюгів регламентовані Правилами Регістра. Наявність усталостного зношування й наклепу ланок установлюють по терміну служби ланцюга, після закінчення якого вживають заходів для зняття внутрішніх напружень і вирівнювання структури матеріалу з наступним випробуванням якірних ланцюгів на розтягання

Для усунення наклепу кожну змичку ланцюга повільно нагрівають до 900-930° С, витримують при цій температурі протягом 2,5 - 3,0 хв на кожний міліметр товщини ланки, потім прохолоджують на повітрі до температури навколишнього середовища. Після ремонту ланцюга очищають від іржі й офарблюють кам'яновугільним лаком.

При відновленні чавунних клюзів їхньої поверхні ретельно очищають, розмічають місця постановки шпильок у шаховому порядку, свердлять отвору, нарізають різьблення, а потім установлюють шпильки. При наплавленні спочатку обварюють шпильки, а потім заповнюють швами всю поверхню. Щоб уникнути місцевого перегріву клюза й виникнення внутрішніх напружень, наплавляють його з перервами.

Періодично проколачивают ручником наплавлені валики, після наплавлення поверхні зачищають наждаковим колом. При значних ушкодженнях клюза доцільно замінити його новим конструкції. Після ремонту якірний пристрій випробовують відповідно до технічних умов. Норми навантажень і час випробувань якірного пристрою визначено вимогами, пропонованими кбрашпилям.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

Мини шлифовальная машинка .

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009