Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Запобіжного заходу
У пластинчастих рулей часто ушкоджується перо й рама: розриви аркушів зовнішнього обшивання, вм'ятини, тріщини. У багатьох пустотілих рулей внутрішню порожнину заповнюють вар пеком, що при звичайній температурі являє собою тверду масу, а при нагріванні стає рідким.

При ремонті рулей з варпеком слід дотримуватися техніки безпеки, тобто щоб уникнути вибуху варпека й нещасних випадків при нагріванні пера керма в нижній частині обшивання пера вирізують вікно розміром близько 200 X 200 мм, під кермо ставлять бочку й обережно підігрівають обшивання в районі вікна.

У міру витікання варпека зону нагрівання переміщають нагору таким чином, щоб не утворювалися газові мішки. Після витікання варпека відрізають газовим різаком ушкоджену частину, правлять, заготовляють нові частини, збирають і зварюють перо керма. Ремонт штирів і петель керма.

Основною причиною зношування цих деталей є тертя й корозія. Штирі ремонтують електродуговим наплавленням до відновлення номінальних розмірів або виготовляють нові. Ремонт петель виконують у такій послідовності: після выпрессовки втулок з петель рудерпоста роблять їхнє центрування по струні.

Визначають зсув центрів петель, які враховують при виготовленні нових втулок за рахунок ексцентричності внутрішнього отвору щодо їхньої зовнішньої поверхні. Інтенсивному зношуванню й корозії піддається гніздо п'яти керма в ахтерштевні. Руйнуються сочевиця, втулка й тіло ахтерштевня. Місця корозійних руйнувань відновлюють электро-наплавленням, після чого гніздо розточують по розмірі нової втулки. Складання й монтаж кермового пристрою виконують у зворотній послідовності, прийнятої при розбиранні.

По закінченні монтажу перевіряють легкість перекладки, максимальні кути й час перекладки керма, показання кермових покажчиків і т.п. Під час швартовних випробувань виявляють недоліки, допущені при ремонті й складанні кермового пристрою, які усувають до початку ходових випробувань судна. Ремонт якірного пристрою. При дефектации якірних пристроїв використовують результати періодичних оглядів і оглядів судів.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009