Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Зношування рефулерного пристрою
Тріщини по кінцях засверливают, обробляють за допомогою газових різаків або пневматичних зубил під зварювання й заварюють якісними електродами. Постановка призм або змінних косинців на грані барабанів подовжує строк їхньої служби. Для постановки призм знімають із місця шаблони й по них обробляють заготовлені призми.

Кріплять їх на барабані за допомогою приварених хомутів і болтів або електрозварюванням. Термін служби барабанів збільшують і наплавленням на грані зносостійких покриттів спеціальними електродами 12), ЦН-350, ОЗН-400 і ін.) або сталевим електродом по крупці феррохрома, а при відсутності такий - по крупці чавуну. Наплавлену поверхню, зачищають наждаковими колами, щоб мати мінімальну шорсткість. Розмір граней після наплавлення повинен строго відповідати паспортним даним (відхилення розмірів допускають +2 мм).

Шаблон являє собою косинець, що охоплює дві грані барабана й пересувається уздовж осі останнього по двох напрямних штангах, закріпленим в отворах реборди 3. Отвору в ребордах свердлять по розмітці з урахуванням висоти шаблона, необхідних розмірів граней і паралельності осей кожної пари отворів. Верхній привід обертає черпаковый барабан через ремінну, шарнірну, валиковую або електричну передачу. У більшості земснарядів на валу барабана насаджені сталеві зубчасті колеса діаметром 3000-3500 мм із литими зубами

Площини наплавлення: При поточному ремонті верхній привід розкривають, очищають і оглядають вкладиші, підшипники, шейки, вали, зубчасті зачеплення й деталі кріплення. Для середнього ремонту характерна заміна вкладишів підшипників і зношених малих шестірень, перебивання шпонок, а при необхідності - перекидання більших шестірень. При капітальному ремонті заміняють зношені шестірні й наплавляють зуби в більших шестірень, якщо їхнє зношування перевищує 20- 25% товщини зуба, ремонтують або заміняють вали й інші деталі.

Для виробництва ремонтних робіт насаджені деталі знімають за допомогою стяжних скоб, клинів або шляхом їхнього нагрівання. Якщо більші шестірні виконані рознімними, для знімання їх з валів досить розрізати газовим різаком стяжні кільця, які були насаджені на маточину при монтажі в гарячому стані.

Ремонт зубчастих коліс викликається зношуванням або поломкою зубів. Зламані зуби вирубують дощенту, ретельно зачищають і на місце зламаного зуба ввертають дві-три шпильки. Потім навколо шпильок наплавляють метал, надаючи йому форму зуба, вручну обпилюють наплавлений метал і за допомогою шаблона відновлюють його профіль.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009