Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Генеральний план
Розташування будинків, споруджень і транспортних шляхів на генеральному плані повинне відповідати характеру вантажних потоків, забезпечувати потоковість виробництва, виключати пересічні й зустрічні напрямки основних технологічних потоків; міжцехових перевезень повинен бути мінімальним. Довжина шляхів пересування людей по території й акваторії підприємства до споруджуваних і судів, що перебувають у ремонті, повинна бути мінімальної

Територія й акваторія підприємства повинні бути максимально використані, а довжина зовнішніх і підземних комунікацій максимально скорочена, для чого необхідно компактне розташування виробничих будинків і суднопіднімальних споруджень, об'єднання дрібних цехів у великих будинках-блоках, наближення їх до споруджуваних або ремонтованих судів.

Рішення генерального плану повинне враховувати можливість здійснення будівництва підприємства індустріальними методами, для чого необхідно розміри генерального плану підкорити; модульній системі, а конструкції всіх споруджень уніфікувати. Розміщення виробничих будинків і споруджень необхідно робити з урахуванням кліматичних умов району, рельєфу території, місцевих гідрологічних умов.

Планування повинна відповідати умовам санітарних норм, а благоустрій території повинне задовольняти сучасним эстетическим вимогам. Конкретне компонування генерального плану судноремонтного й суднобудівного підприємства визначає, в основному, прийнятий технологічний процес ремонту або будівлі судів з урахуванням особливостей обраної території й акваторії.

Проектування генерального плану починають із розробки виробничих схем. Суднобудівні й судноремонтні підприємства відрізняються від інших видів виробництв великою номенклатурою матеріалів, що переробляються, і складністю технологічних процесів їхньої обробки. Виробництво ведеться паралельно в декількох заготівельних цехах і зливається в єдиний виробничий потік в обробних і складальних цехах, де збирають окремі конструктивні елементи судна, що йдуть на стапельні місця.
Тому будинки й спорудження повинні бути розташовані так, щоб забезпечувати поступальний рух матеріалів, напівфабрикатів і готових виробів в одному напрямку. Залежно від прийнятої схеми будівлі або ремонту судів напрямок вантажопотоків може бути здійснене по трьох схемах: поздовжньої, поперечної й комбінованої.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009